Noen har behov for tjenester relatert til bestilling av kontorrekvisita, oppfylling av lokale lager, mens andre ønsker hjelp til forhandlinger av rammeavtaler eller gjennomgang av logistikk internt i bedriften. Tilgjengelighet, raske tilbakemeldinger og høy servicegrad er stikkord for hvordan vi håndterer disse tjenestene.

Kontorstøtte-tjenester som leveres kan være:

  • Forhandling av rammeavtaler
  • Innkjøp
  • Bestillinger
  • Utarbeidelse av faste rutiner for påfyll av kontorrekvisita
  • Organisering av carpool, firmahytter o.l.
  • Oppfølging av leverandører, priser og leveringstider
  • Logistikk
  • Møbelforvaltning

Øvrige tjenester

Driftsledelse
Nøkkelen til alt du trenger

Driftslederne våre sørger for at du som kunde får levert dine tjenester, i henhold til avtale.

Resepsjon
Kjennskap, kunnskap og et smil

Vi tilbyr fullservice-resepsjoner med høyt kvalifisert personell.

Vaktmester
En profesjonell hånd på verket

Våre vaktmestere er medarbeidere med et høyt servicenivå og bred faglig kompetanse.

Renhold
Når ingenting er rent tilfeldig

Vi stiller klare kvalitetskrav til renholdet vi utfører, og vi gjør det miljøvennlig.

Kantine
Velbekomme

Vårt mål er å skape opplevelsen av å ha en egen restaurant på arbeidsplassen.

Post og varemottak
Komme det som komme skal

Våre erfarne medarbeidere sørger for at kunden får varene til riktig tid og i riktig mengde.

Hent & Bring
Vi pakker post og poster pakker

Seabrokers Services har eget dedikert personell til transport av post og pakker.

Ombyggingsprosjekter
Overlat prosjektet til oss

Vi sikrer en god leveranse fra start til slutt.