Resepsjonen er på mange måter bedriftens ansikt utad – kall det gjerne førsteinntrykket. Man kan vite mye og ha hørt mye om en bedrift, men det er i det faktiske møtet med bedriften at det man hører og ser får et ansikt. Vi vet hvor viktig denne servicefunksjonen er for både små og store bedrifter.

Typiske resepsjonsoppgaver kan være:

  • Betjening av sentralbord
  • Registrering av besøkende
  • Veiledning til publikum
  • Håndtering av adgangs- og besøkskort
  • Overvåking av adgangsalarmer
  • Utlevering og registrering av nøkler
  • Sikkerhetsrelaterte arbeidsoppgaver
  • Administrering av firmabil-utlån

Vi tilbyr også tjenester innen vakt og sikring. Siden de fleste næringsbygg har en sikkerhetsprofil hva angår adgang og åpningstider, leverer vi følgende tjenester for våre kunder:

  • Adgangskontroll
  • Overvåking av skallsikring
  • Overvåking av adgangsalarmer
  • Registrering og ID-sjekk av besøkende

Øvrige tjenester

Driftsledelse
Nøkkelen til alt du trenger

Driftslederne våre sørger for at du som kunde får levert dine tjenester, i henhold til avtale.

Vaktmester
En profesjonell hånd på verket

Våre vaktmestere er medarbeidere med et høyt servicenivå og bred faglig kompetanse.

Renhold
Når ingenting er rent tilfeldig

Vi stiller klare kvalitetskrav til renholdet vi utfører, og vi gjør det miljøvennlig.

Kontorstøtte
Skreddersydde kontortjenester

Slik at du kan fokusere på din kjernevirksomhet.

Kantine
Velbekomme

Vårt mål er å skape opplevelsen av å ha en egen restaurant på arbeidsplassen.

Post og varemottak
Komme det som komme skal

Våre erfarne medarbeidere sørger for at kunden får varene til riktig tid og i riktig mengde.

Hent & Bring
Vi pakker post og poster pakker

Seabrokers Services har eget dedikert personell til transport av post og pakker.

Ombyggingsprosjekter
Overlat prosjektet til oss

Vi sikrer en god leveranse fra start til slutt.