Resepsjonen er på mange måter bedriftens ansikt utad – kall det gjerne førsteinntrykket. Man kan vite mye og ha hørt mye om en bedrift, men det er i det faktiske møtet med bedriften at det man hører og ser får et ansikt. Vi vet hvor viktig denne servicefunksjonen er for både små og store bedrifter.
Typiske resepsjonsoppgaver kan være:
Vi tilbyr også tjenester innen vakt og sikring. Siden de fleste næringsbygg har en sikkerhetsprofil hva angår adgang og åpningstider, leverer vi følgende tjenester for våre kunder:
Driftslederne våre sørger for at du som kunde får levert dine tjenester, i henhold til avtale.
Våre vaktmestere er medarbeidere med et høyt servicenivå og bred faglig kompetanse.
Vi stiller klare kvalitetskrav til renholdet vi utfører, og vi gjør det miljøvennlig.
Vårt mål er å skape opplevelsen av å ha en egen restaurant på arbeidsplassen.
Våre erfarne medarbeidere sørger for at kunden får varene til riktig tid og i riktig mengde.
Seabrokers Services har eget dedikert personell til transport av post og pakker.
Vi sikrer en god leveranse fra start til slutt.